Job 22 van 26


Report this listing

Solliciteren



Office Assistant


Functie

Kijk jij uit naar een administratieve uitdaging?

Ben je stressbestendig en enthousiast? Lees dan snel even verder! (M/V/X)

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je bent het aanspreekpunt voor klanten. Dit zowel telefonisch als via mail.
  • Je stelt de planningen op voor de chauffeurs
  • Je verwerkt, controleert en volgt de binnenkomende orders op
  • Je brengt allerhande administratieve documenten in orde

Jouw profiel

Wie ben jij?

  • Je beschikt over een bachelordiploma binnen een administratieve richting. Indien je kan terugblikken op een relevante werkervaring is dit zeker een plus!
  • Je hebt een positieve ingesteldheid en je bent stressbestendig
  • Naast een vloeiende kennis van het Nederlands, kan je je ook goed behelpen in het Frans
  • Je hebt een vlotte kennis van MS-Office
  • Je bent snel beschikbaar
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren

Aanbod

Waar kan jij op rekenen?

Een uitdagende en gevarieerde tewerkstelling binnen een aangename werkomgeving.

Een 4/5de tewerkstelling, van 9u00 tot 17u15.

Een marktconform loon, aangevuld met extralegale voordelen.

Solliciteren

Steffi Hoebregts
011 46 10 27
exxperts.tongeren@trixxo.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht